Portfolio & Referenties


Organisatie feest Max & Bram (2022)
Een gróót feest, waarbij na een heftig eerste jaar het leven van de extreem premature tweeling Max en Bram wordt geproost op hun leven. Met als thema: uilen en de kleur mint. Dát was de opdracht die ik van de ouders van de tweeling kreeg, zes weken voordat ze het wilden vieren. Met ingrediënten als gehuurde spellen en springkussen voor de aanwezige kinderen, enkele handgemaakte taarten met verschillende vullingen, themaversiering en natuurlijk genoeg drank en eten. Hoewel het kort dag was, is het (natuurlijk) gelukt. Ook werd er een cheque met een prachtig bedrag overhandigd aan een het goede doel Strong Babies. De tweeling genoot; en de ouders en alle aanwezigen van hen.


In 2020 & 2021 was het door het coronavirus helaas
niet mogelijk om evenementen te organiseren. 


Organisatie uitreiking Piket Kunstprijzen (2019)

Stichting mr. F.H. Piket reikt elk jaar onder de noemer Piket Kunstprijzen awards uit aan kunstenaars onder de 30 jaar die zich bezig houden met schilderkunst, dans of toneel. Deze jonge talenten moeten een binding met Den Haag hebben. Door Annet Thoms van de productie werd ik benaderd om op de dag van de uitreiking haar taken over te nemen. Dus zorgen dat de gehele uitreiking, inclusief op- en afbouw, in goede orde zou plaatsvinden. De uitreiking van de Piket Kunstprijzen vond dit jaar, naar alle tevredenheid van de opdrachtgever, plaats in Theater Diligentia.


Organisator busvervoer The Passion (2019)

Het bisdom Rotterdam heeft mij ingeschakeld om de kerken in hun gebied te benaderen met de vraag
of hun parochianen naar het event The Passion in Dordrecht wilden. Namens het bisdom mocht ik hen gratis vervoer aanbieden en deze voor hen regelen. Totaal hebben hier circa 500 mensen gebruik van gemaakt (10 touringcars). Bij de opdracht hoorde het regelen en afstemmen van het vervoer met de kerken, het regelen van de busmaatschappijen (en de routes), de opdrachtgever op de hoogte houden van de vorderingen en zorgen dat er voldoende opstapplaatsen in de buurt van de mensen waren; uitgangspunt was namelijk dat íédereen mee mocht. De genodigden hebben een mooie en inspirerende avond gehad, die, zo kreeg ik meermaals terug, zij ‘niet hadden willen missen’. Mede mogelijk gemaakt door het vervoer van en naar het event.


Ceremoniemeester bruiloft R. & M. (2018)

Het bruidspaar R. & M. heeft 7 april 2018 genoten van een onbezorgde trouwdag. Het stel had mij gevraagd op de grote dag hun ceremoniemeester te zijn. Zij wisten niet wie er in hun omgeving die taak op een professionele manier zou kunnen uitvoeren en kwamen toen op mij uit. Ik heb met hen een voorgesprek gehad en ben met het koppel mee geweest naar de trouwlocatie om alles door te spreken. Op de dag zelf was ik aanspreekpunt voor gasten, leveranciers, samenwerkingspartners en, niet te vergeten, het bruidspaar zelf.

'Alles onder controle!'
‘Alles onder controle!’

M., bruid

Betrouwbaar, verantwoordelijk en fanatiek. Synoniemen voor Celine, onze ceremoniemeester op onze bruiloft op 7 april 2018. Tijdens het eerste gesprek hadden we meteen al een goed gevoel bij haar. Ze heeft bijzonder veel kennis en expertise op het gebied van het organiseren van evenementen, zo ook het plannen van een bruiloft. Het zijn de kleine dingen die het verschil maken. Celine is zeer gedreven en heeft oog voor detail. Ze heeft onze huwelijksdag echt naar een hoger niveau getild, ons veel werk uit handen genomen en vele zorgen weggenomen. De dag zelf konden we echt onbezorgd genieten, omdat Celine als aanspreekpunt, en vliegende keep, voor de leveranciers en gasten aanwezig was. We hebben gemerkt dat ze haar taak heel serieus neemt en vol passie volbrengt. Niets ontgaat haar en bij onverwachte wendingen schakelt ze snel. Dus maak je borst maar nat voor het vragenvuur en het daaruit voortvloeiende draaiboek ;)! 


Openingsborrel Candle (2016)

Voor Candle, een online kiosk voor christelijke magazines/bladen, heb ik de voorbereiding van hun openingsborrel voor circa 75 man/vrouw gedaan. Het ging hier om contact en communicatie met gekozen locatie, gasten en cateringbedrijven. Daarbij beheerde ik de RSVP en deed het voorwerk voor de borrel; van gebak tot decoratie.
Logo-Candle-Contouren

Wijnand Voogdt, projectleider Candle

Celine heb ik leren kennen als een enthousiaste professional. Ze is een ervaren journalist en daarnaast een uitstekende organisator. Celine weet van stevig doorpakken en heeft een proactieve stijl, maar ze zorgt er wel voor dat ze eerst echt goed geluisterd heeft naar wat er nodig is. Kortom, een fijne vakvrouw om mee samen te werken.

Mede-organisator van onder andere bedrijfsfeesten en bedrijfsborrels voor landelijke en regionale redacties van het AD (2007 – 2015)

ad

Voor mijn vorige werkgever AD heb ik, samen met twee oud-collega’s, jarenlang evenementen georganiseerd. Dit ging van een bedrijfsfeest voor circa 100 (oud-)medewerkers, inclusief catering en entertainment, tot aangeklede bedrijfsborrels met hapjes en drankjes. De feesten en borrels werden goed bezocht en door oud-collega’s dikwijls als zeer positief ervaren. Ik deed dat bij het AD terwijl ik in dienst was als journalist.

Catherine van der Linden, mede-organisator bij het AD

Celine Timmerman heeft de kracht en de warmte om mensen te verbinden. Als wij onze collega’s en/of andere betrokkenen wilden porren voor een nieuw evenement, dan stuurde dit kleine organisatieteam Celine eropuit. Zij kan als geen ander mensen enthousiasmeren. Dus altijd volle bak!


Weddingplanner bruiloft H. & Y. (2009)

Voor het bruidspaar H. & Y. heb ik hun bruiloft op 9-9-2009 voorbereid en was ik op de dag zelf de ceremoniemeester. Ik adviseerde gedurende een jaar voor de bruiloft het bruidspaar op het gebied van onder andere locaties, fotografie en vervoer. Op de dag zelf was ik het aanspreekpunt voor gasten, samenwerkingspartners en, niet te vergeten, het bruidspaar. Het werd een feestelijke dag!

Zelfs met een losgeraakte knoop van 1 van onze gasten wist Celine raad.

‘Zelfs met een losgeraakte knoop van 1 van onze gasten wist Celine raad’.

H., bruidegom

In de voorbereidingstijd voor ons huwelijk op 9-9-2009 heeft Celine heel veel tijd gestoken en ons voorzien van allerlei adviezen op gebied van catering, feestlocatie, fotograaf en allerlei andere zaken. Een week voor ons trouwen overleed onze (schoon)vader. Celine heeft hier toen, en op het huwelijk zelf, op gepaste wijze aandacht aan besteed.
Op de dag zelf hoefden wij helemaal niets te doen. Celine was voor en tijdens de bruiloft  voor ons een grote steun en toeverlaat, om waar nodig discussies te sussen, een luisterend oor te bieden of gewoon aanwezig te zijn zonder op de voorgrond te treden.
Wij bevelen Celine van harte aan voor wie een evenement of andere speciale gelegenheid wil laten organiseren. Je kunt het met een gerust hart aan haar overlaten.


Meer over mijn loopbaan is te vinden op LinkedIn.
Updates over mijn huidige opdrachten zijn te vinden op Facebook en Twitter.

Terug naar vorige pagina